BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 28, 2009

gatal!!!

arini pagi2 aku dah tension.. ada je masalah yang datang... nak g keje td, ada sorang mamat bengong yang tak sedar diri nak menggatal ngan aku.. cube lah sedar skit!! dier tue dah beranak berbini!! nak menggatal lg.. bini cantik?? nak gak menggatal!! bodoh btul.. eeee.. aku gram btul tngok mke mamat tue.. alah?? mcm aku tak kenal jer dier tue saper?? dah la duduk 1 taman ngan aku..
boleh plak tue datang kat aku siap ckp " boleh berkenalan" ???.. eeee!! jijik aku tengok mke dier.. aku rase nak sepak jer mke dier tue!! tapi ble2 pkir blik?? dier laki aku nie pompuan.. krang tak pasal2 jer krang..

tapi mamat tue memg lah.. mase aku sekolah dulu pun dier ske kaco aku!!! ikut aku la.. than aku la.. menggatal btul.. bodoh punyer orang!!! aku ingat lagi.. aku nak g sekolah.. than aku siap nak antar aku g sekolah.. cuak gak aku waktu tue.. yelah!! orang dah la xda.. waktu tue aku jalan sorang2 plak tue.. aku wat tak tau jer!! aku jalan laju2.. nasib bek kat 1 selekoh tue ada member aku tunggu.. takde lah dier kaco aku da.. aku akan ingat sampai ble2 mke n keta n moto yang dier pkai!! MAMAT GLER!!!

0 comments: