BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 24, 2009

HAKIM MULUT KALAH ORANG TUA???


Aku paling sayang adik aku yang bongsu nie.. name dier luqman hakim!! umur dalam 6 taun.. muda lagi.. aku slalu men gusti2 ngan dier.. antara adik bnradik aku?? aku paling rapat ngan dier.. huhuhuhu.. adik aku nie mulut dier boleh tahn gak jahat nyer?? ari tue kwn dier dtng umah kitaorang!!! kawan dier kate dier lapar.. lepas tue akim nie pun tanyer r.." mak ko tak masak eh???"... lepas tue budak tue pun sengal jwb dengan selambe?? a'ah!! memang mak aku tak masak.. adik aku nie pun berkata2 lah dengan takda perasaan.. " pemalas btul mak ko tue".. ishhhh!! adik sape lah tue.. heheheheheheeh.. tapi adik aku nie walaupun mulut nyer jahat.. kdang2 gelagat dier buat kitaorng ketawa..

0 comments: