BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 7, 2009

Tak Sabar Nak Dapat Lesen!!! YAHOOOOOO!!!

Hari pertama aku gi driving school.. dah dapat malu.. salah pakcik yang bawak aku tue lah.. dier tak bagitau pun kene bayar RM15 untuk pendaftarn..dier cume bagitau bawak RM150 untuk masukkan name je.. aku nie pun yang sedia kala sengal!!! hahahahahahaa.. bawak lah RM160.. konon RM10 tue untuk jadikan duit makan lah.... nak dijadikan sebab mykad aku tak boleh bace plak cip dier tue.. mcm2 hal.. so, disebabkan mykad aku tue.. akak tue ckp aku kene bayar RM15.. tak pasal2 je.. dah lah waktu tue kat aku cume ada RM10 je.. mane aku nak raba duit lain.. yelah!! aku bawak RM160 je.. aku dah bayar RM150 kat pakcik tue awal2.. malu tue tak boleh nak ckp lah.. last2 akak tue ckp biar dier mintak kat pakcik ramli.. heheheehheheh.. lega aku rase..
lepas dah selesai hal tue.. aku pun msuk klas nak dngar ceramah KPPJ.. ya allah.. mengantuk gler aku.. dah pakcik sorang tue ckp mcm mengada2.. aku nie dah lah tak paham bab2 jalan raya nie.. dier boleh plak nak wat lawak bukan2.. menambahkan blur kat otak aku nie.. dah lah duduk dlm kelas tue sorang je.. nak tegur segan.. al-maklum lah baru first time.. hehehehehehehe..
dalam ati aku nie tak sudah2 berdoa.. biar cepat lah mase berlalu!! aku dah tak tahan dok dalam klas tue.. dengan perangai penceramah yang ala2 tak betul.. alah!! senang ckp mereng lah.. dengan ada budak laki yang pandang tak puas ati kat aku.. aku pun tak tau lah hai.. ape masalah budak laki tue.. kalo nak usha tue ckp lah.. hahahhahaahhaahahah... tak yah nak pandang macm orang nak makan orang.. eeeeeeeee.. geram betul aku!!! kalo dier wat mcm tue.. mcm mane aku nak fokus.. aku dah rase mcm aku msuk pertandingan ratu cantik plak.. asik pandg je.. kalo budak tue pandg dier senyum kat aku takpelah.. nie pandg mcm aku ada wat slh kat dier.. bengong punye orang!!!
setelah sekian lame aku menapok kat kelas tue.. saat2 yang aku impikan telah tibe.. BALIK!!!!!!!
hahahahahahah.. seronok gler.. tapi benda yang paling aku tak sabar?? aku nak belajar memandu.. huhuhuhuhuhu

0 comments: