BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 3, 2009

bosan?? asyik buat panel jer!!!

aku borink lah asik wat panel jer.. dah lah bnyak plak tue.. ramai na yang sakit.. alah?? tak sakit pun datang buat2 sakit.. nak mc kate kan.. kene lah berlakon sket.. aku borink lah keje kat klinik nier.. perangai staff lah!!! perangai bos lah.. borink!! boleh gler keje kat sini.. mcm2 hal?? bila lah aku nak berhenti nier??? aku dah tak tahan da ha keje kat sini.. aku harap ujung taun nier aku dah berambus dari klinik nier.. seksa jiwa aku keje kat sini.. dah rase mcm kat zaman jepun dah ha!!!
yang aku geram sangat tuer?? panel dah banyak.. tapi nak ambik panel lain lg.. dah lah aku sorang jer yang wat.. huhuhuhuhu( tapi ada gak kak bib yang wat) tapi kak bib tak bnyak macam aku... nak mintak tanda tangan pun lambat.. orang suruh tanda tangan.. dier pegi bulat2kan yang tak patut dibulatkan.. geram btul aku.. tension aku keje mcm nier..
kalo bahagian depan plak, kalo dah tak tau tue tepon lah tanyer budak2 lame... nier men pandai sendiri jer.. ada ke?? panel giant bg form klinik?? bodoh ke aper?? kalo kate bodoh marah.. tapi memang boleh diketagorikan spesies tue??
lepas panel samsung campur ngan panel lain.. samsung?? samsung jelah.. tak payah nak campur2.. eeee.. geram btul aku!!!
k lah.. aku mo0d mcm takde rase nyer nier.. tue yang nak marah jer.. ada jer yang tak kene..

0 comments: