BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 2, 2009

gagal lagi jpj..

mcm sengal kan muke nie???

aku rase smalam ari yang paling malang buat aku!!! ape tak nyer?? smalam kali ke-2 aku ambik test jpj.. gagal lagi.. ari tue gagal kat bukit.. smalam gagal kat parking plak.. ape lah benak sangat aku nie!!! tension mcm nie wooooo.. dah lah duit kene kuar.. rm80 plak tue, bukannyer sket.. kalo 80sen takpelah??? next week jpjp lagi kalo gagal lgi!!! x tau lah aku nak ckp.. memeng sah lah aku nie benak.. susah sngat nak lulus.. adohai!!!


yang jpj tue pun bagi lah peluang kat aku!!! lulus kan lah kali ke-2 nie... hampeh btul!!!! saje je nak duit aku lg lah tue.. sengal btul... sampai ke arinie aku takde mo0d nak keje?? tapi makan ada mood lah..huhuhuhuhuhuhuhu...


0 comments: